Ağ Kartı Sürücüleri nedir?



Ağ kartı sürücüleri, bir bilgisayarın işletim sisteminin (OS), kurulu bir ağ kartıyla doğru bir şekilde tanınmasını ve etkileşimde bulunmasını sağlayan bir bilgisayar dosyası türüdür . Bu dosyalar, yeni kurulan ağ kartlarının bir bilgisayardaki bir işletim sistemi tarafından düzgün şekilde tanımlanmasını ve işletim sisteminin kartın tüm işlevlerine ve özelliklerine düzgün bir şekilde erişebilmesini sağlar. Ağ kartı sürücüleri genellikle bir ağ kartının takıldıktan kredi kartı başvurusu Worldsonra düzgün çalışması için gereklidir ve genellikle üreticiden bir disk üzerinde bir ağ kartı ile birlikte gelir veya üreticinin web sitesinden indirilebilir.
Sürücüler, genellikle bir bilgisayarın işletim sisteminin dosyalarına yüklenen ve bir sistemde yüklü olan aygıtları ve donanımları doğru şekilde tanımasına ve bunlarla çalışmasına izin veren bilgisayar dosyalarıdır. Çoğu yeni işletim sistemi türü, ses kartı , klavye ve fare gibi donanımın basit bir şekilde kullanılmasına izin vermek için halihazırda kurulmuş olan çok sayıda genel sürücüye sahip olacaktır . Bununla birlikte, bazı cihazlar, cihazın işletim sisteminin tüm özelliklerini kullanabilmesi için aygıtın yüklenebilmesi için belirli sürücüler gerektirir.
Ağ kartı sürücüleri, bilgisayardaki işletim sistemi yüklü olduğunda genel bir biçimde yüklenebilir, ancak bu sürücüler genellikle yüklü bir ağ kartından tam olarak yararlanmak için yetersizdir. Ağ kartı, makinenin, yerel ağ (LAN) veya kablosuz yerel ağ (WLAN) üzerinden yazıcılar gibi daha büyük bir bilgisayar ve donanım ağının bir kısmına bağlanmasına izin vermek için bilgisayara takılan bir aygıttır. Ağ kartı sürücüleri genellikle, kartın kendisi bilgisayara fiziksel olarak yüklendikçe, işletim sistemi içine yazılım olarak kurulmalıdır.
Bu ağ kartı sürücüleri, bir bilgisayarın işletim sisteminin yüklü olan aygıtı tanımasına izin verir - aksi halde bilgisayar, tanınmayan bir aygıtı bildiren bir hata cepten kredi kartı başvurusuiletisi görüntüleyebilir ve kartı bir ağa bağlanmak için kullanabilir. Bu, özellikle WLAN'a bağlanmak için önemlidir; burada şifreler ve diğer bilgiler doğru ağa doğru şekilde bağlanmak için gerekli olabilir. Bilgisayardaki bir işletim sistemi ağ kartı sürücüleri olmadan bir kartı tanıyabilse bile, karttan ağa bağlantı engellenebilir veya kararsız olabilir. Ağ kartı sürücüleri genellikle bir kartla birlikte gelen veya Internet üzerinden indirilebilen bir diskten yüklenir. Pek çok üretici, kartlarının sürücülerini düzenli olarak güncellemektedir ve güncellenen sürücüler bazen performansı artırabilir veya ağ kartlarının işlevlerini geliştirebilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vergi Reformu Nedir?

Dinamik Bağlantı Kitaplığı nedir?

Veri Tanımlama Dili Nedir?